2008. június 15., vasárnap

MANDALA-MESÉLŐ IGAZGYÖNGYHALÁSZAT



Olyan komplex önismereti együttléteket kínál a MANDALA-MESÉLÉS, amelyek segítségével néhány alkalom után felszínre kerülhet, hogy valójában kik is vagyunk, személy szerint milyen feladatokkal születtünk a világra.

Önfelfedezéseket tehetünk életünk olyan területein is, ahová még eddig nem merészkedtünk el. Lehet, hogy ezek a felfedezések segítenek ki az esetleges megtorpanásainkból.

Szemben az általános irányzattal, mely szerint úgy érthetünk meg folyamatokat, ha darabjaira szedjük és elemezzük, a MANDALA-MESÉLÉS az egymással teljesen szembenálló irányzatokat és eszközöket szintetizálja egy fajta személyes egységbe.

Mindenkinek más és más az útja. A MANDALA-MESÉLÉS módszerével bárki rátalálhat nem csak erre a saját útra, hanem a nagy egységes egészben való helyére is.

Magam nem csoportvezetőként, hanem inkább segítőként és természetesen aktív résztvevőként vagyok jelen ezeken az alkalmakon.

Személyes odafordulással és figyelemmel veszek részt mindenki útjának megtalálásában.

A rendkívüli helyzeteket, különös gonddal kezelem a csoport tagjainak aktív segítségével. Mindenki tanulhat belőlük és beleépítheti a maga személyes életébe a tapasztaltakat.

Fontosnak tartom, hogy naprakészen, aktuális élethelyzeteket is belevonjak közös munkába.

Eszközeim ebben a MANDALA-MESÉLÉSBEN:

- Egy-egy szépirodalmi alkotás, amely a gerincét és folyamatosságát adja az együttléteknek.

- Megfelelő zenei illusztrációk.

- Képzőművészeti alkotások.

- Tudományos-ismeretterjesztő irodalmak.

- Filmek

- Ezoterikus eszközök:

-Symbolon kártya, Ji-king, Transzformáció játék, Belső gyermek kártya stb.

Nem szükséges a MANDALA-MESÉLÉSHEZ semmilyen művészeti előképzettség. Általános szimbólumokkal (a pont, a kör, a vonalak, a görbék, színek stb.) dolgozunk és alkotjuk meg belőlük a MANDALÁINKAT.

Minden foglalkozás alkalmával egy MANDALA készül, melynek történetét meséljük el egymásnak. Ez a személyre szabott MANDALA-MESE, melyből a folyamat végén saját MANDALA-MESEKÖNYV áll össze.

A végén a legszebb mandaláikat átdolgozhatjuk selyemre, üvegre, vagy a festészet, a grafika, a kerámia bármely eszközével újra gondolhatjuk, meghívott művészek és művésztanárok segítségével.

MAGAMRÓL:

52 éves vagyok. 32 éve házasságban. 2 felnőtt fiúgyermekem van.

10 éve találtam rá egyfajta szellemi útra, saját életem fordulópontján.

42 éves koromig műszaki pályákon működtem, villamosgép-tervezőként és nyomdai előkészítőként. Majd komolyabb betegségeim döbbentettek rá, hogy az utam más felé vezet, mint amin addig jártam. Akkor találtam rá több párhuzamosan működő iskolára, amelyekben külön-külön fedeztem fel magamnak a művészeteket, a filozófiát, a pszichológiát és az engem továbbra is érdeklő természettudományokat.

2007. június végén végeztem a Mantra Alternatív Természettudományi Szabadegyetemen, melynek diplomamunkájaként elkésztettem saját MANDALA-MESEKÖNYVEMET. Ez a dolgozatom már a további lehetőségeket is tartalmazta a módszer továbbadásról az önfelfedezés útján.

2007. őszére összeállt a kép bennem, hogy egy életmód-életvitel tanfolyamon lehetne továbbadni felismeréseimet, hogy másoknak is gyakorlatban megtapasztalható legyen ez az önismereti út.

Nincsenek megjegyzések: