2018. szeptember 28., péntek

Szimbólumkutatás a Kutatók Éjszakáján

-Mit csinál az űrhajós, ha elfogyott a vize? Na mit csinál?!
- Hát ŰrKutatÁs!! (graffiti)



Valahogy, így kezdődött az én szimbólumkutatásom is jó néhány éve - amikor is kifogytam a szimbólumokból -, rátaláltam Szász Ilmára és az ő Ponttól a mandaláig című könyvére.

Éppen tizennyolc éve annak, hogy Szász Ilma A ponttól a mandaláig című előadássorozatának első momentumaként sokadmagammal belülről megérezhettem az OM mantra velőkig hatoló rezgését a Nagykovácsi Civilegyetemen. Már akkor tudtam, hogy olyan átfogó szellemiségű tanítóra leltem, aki életem következő időszakának meghatározója lesz. Nagy örömömre, azóta szolgálatába szegődhettem. Tanítási segédanyagokkal, prezentációkkal, személyes honlapjának elkészítésével és a Péntek Esti Meditálók csoportjának koordinálásával is segíthettem a munkáját.

Azóta gondolom magam szimbólumkutatónak.

Ennek bizonyítékaként - Szász Ilma inspirációjára - elkészült egy rajzsorozatom is, amelynek A teremtés és visszatérés geometriája címet adtam.
































Nincsenek megjegyzések: